niedziela, 2 lutego 2014

Dawno nie było candy

A skoro nie było-to czas nadrobić braki .I podzielić się efektem swoich rękodzielniczych prac. Dziś torebka do przechowywania pieczywa.Uwolnijcie swoje chlebki z plastikowych torebek, reklamówek itp.opakowań bo im zdecydowanie nie służą.U nas trzymamy chleb w takiej lnianej siatce i w niej nie "poci się", nie zaparza  i czerstwieje powoli , w swoim naturalnym tempie.
Zapraszam zatem na candy-siatka czeka.Na fotkach w pełnej ,lnianej krasie.
Zasady znane.Bawimy się  przez dwa tygodnie a losowanie w niedzielny wieczór 16 lutego 2014.
Dobrego tygodnia.




41 komentarzy:

  1. Jako że nie mam chlebaka i chlebuś trzymam w misce a do tego w woreczku (o zgrozo!) to ustawiam się po to lniane cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój "chlebak" po plastikowy koszyk i też niestety foliowe woreczki :( więc niezwłocznie zapisuję sie do zabawy :)
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią przyłączę się do zabawy...
    czekam grzecznie w kolejce... hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. O i ja też chętnie się ustawię w kolejce!:) Śliczna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie może mnie tu zabraknąć :)
    zatem przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż 3 razy w tygodniu piecze cudowny chlebek na zakwasie i taka siateczka byłaby idealna na nasze postrzeby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izo, torba na chlebek świetna; wiadomo, jak to Twoje torby.
    U mnie pieczywo zjada się na bieżąco (albo świeże zamraża), też nie uznaję żadnych plastikowych worków ani chlebaków.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Woreczke cudny to I ja sie ustawie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jako wytwórca chleba, zdrowego i na zakwasie podpisuje się "obiema ręcami" o nie trzymaniu chleba w folii, to organizm zywy, potrzebuje oddychać a na torebkę się zapiszę, bo piękne robisz jak zawsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity jest po prostu :) chętnie będę ją użytkować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuu jaka piękna! Chętnie stanę po nią w kolejce bo i mnie zdarza się chlebek domowy upiec:)
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wiklinowy koszyk na chleb, ale reklamówa plastykowa :/ Przydałby mi się taki woreczek, więc ustawiam isę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatyczny woreczek, nie mogę przejść obojętnie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Woreczek nietypowy więc się zapisuję szczególnie że jestem wielbicielką Twoich haftowanek i szyjątek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe candy wiec jesli moge dolacze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No to trzeba spróbować sił w candy i może przenieść chlebek z tych folii. Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  18. mój chlebek zawijam w szmatkę, myślę, że marzy mu się taki woreczek :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny ten woreczek :) mój homemade chlebek będzie świetnie w nim się chował ;)
    banerek juz u mnie tutaj - http://www.houseloves.com/giveaways/
    pozdrawiak
    Karolina z H O U S E L O V E S

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne rzeczy tworzysz... a torebka na chleb bardzo mi się przyda do nowego domku
    http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Staję również w kolejce po to cudo kuchenne! Pozdrawiam serdecznie i podziwiam pani pracę! Kala karchm91@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, tak - chcę go mieć! Staję w kolejce :)
    Pozdrawiam z http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A komu by się nie przydał? Ja tez ustawiam się w kolejce. pozdrawiam Monika ,betherm7@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja rowniez z mila checia ustawie sie w kolejce. Moj domowy chlebek pieknie by sie prezentowal w takiej torebuni;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Biedny ten mój chleb :/ może uda mi się odmienić jego los :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o mój chlebek byłby zadowolony z takiej siateczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ujrzałam marzenie każdej bułeczki, świetną torbę .
    Oczywiście CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  28. jeśli mogę to zgłaszam się i ja. Torba śliczna więc własnoręcznie pieczony chlebek miałby piękne lokum:) ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyszlam tutaj przez przypadek.. I od razu trafilam na wspaniale Candy :-) Zatem poprosze mnie dolaczyc do zabawy ! :-) Zaciskam mocno kciuki za siebie :-) Dodaje do obserwowanych, bo piekne rzeczy tworzysz :-) Zapraszam do siebie na mala rozdawajke :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z miłą chęcią staje w kolejce:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja chleb zawijam w ścierkę, ale w takiej pięknej, lnianej siatce byłoby mu na pewno lepiej:) Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest piękna! zapisuję się!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ta torba - moja już się pruje więc nowa by sie przydała :)
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  34. super torba ; ) oj przydałaby się bo ja lubię suszyć pieczywo po prostu wieszam w lnianej torbie koło kaloryfera i suszymy grzanki, na bułkę tartą ;)) więc szybo staję w kolejce, a i zapraszam do siebie ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział :) ANA.KOWAL@POCZTA.ONET.PL

    OdpowiedzUsuń
  36. o kurna ... właśnie czegoś tak cudnego do przechowywania pieczywa szukałam ... zaciskam kciuki ... moze sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. I ja się dołączam;)
    pola03081993@o2.pl
    Obserwuję jako guzikzpetelka7

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny pomysł z torbą na chleb. Pozdrawiam Edyta fizia1971@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. piękny... zgłaszam się szczescie_jest@op.pl

    OdpowiedzUsuń