sobota, 2 stycznia 2010

Zapraszam po słodkości

Aby tradycji stało się zadość,po wygraniu pięknego wianka i serc od Małgorzaty ,zapraszam na candy.Candy w przenośni i dosłownie. Chciałabym podarować wybranej osobie własnoręcznie wykonane nalewki ,z malin i żurawin a także słoik wytrawnych śliwek, które mogą być dżemem lub owocami do pieczonych mięs i ta druga funkcja jest tą właściwszą.Całość umieściłam w takiej fajnej skrzyneczce sosnowej po winie co widać na obrazkach.A ubranka na słoiczek i kapsle wykonałam sama ,żeby zwycięzcy było milej a słoiczkom ładniej. Zaznaczam,że na potrzeby transportu zapakuję te butelczyny dodatkowo , bo wiórki to może być za mało a chciałabym aby doszło w całości.Proszę zatem zamawiać ,kto ma ochotę-zasady znacie,ograniczeń nie ma ,zabawa trwa do 16 stycznia 2010.POZDRAWIAM I ZAPRASZAM.




101 komentarzy:

  1. oHo jestem pierwsza pierwszy raz w życiu ;)!!!!
    Pozdrawiam!!!
    Aż slinka leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. To ja jestem druga. Muszę przyznać,że
    całość wygląda curoczo i chyba b.smakowicie.
    Zyczenia Noworoczne przesyłam. Teresa

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo mnie nie było, ale teraz nadrabiam zaległości ... przeglądam moje ulubione blogi, a i o swoim pamiętam, pamiętam ... będą zdjęcia z ... o tym już w krótce w "Moim wygnanku" :) Zapraszam ... Korzystając z okazji chciałabym Ci Izo złożyć najserdeczniejsze życzenia (bo wcześniej niestety nie miałam jak), niech Ci się wiedzie na tym naszym ziemskim padole jak najlepiej, jak najdostatniej, jak najspokojniej, ale nie bez pozytywnych wrażeń ... wszystkiego naj, naj, naj :) Na Twoją zabawę oczywiście się piszę ... może Nowy Roczek będzie dla mnie łaskawy? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście staję w kolejce po te pyszności, a nuż mi się uda :)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo, a ja Ci życzę, abyś przez najbliższe 12 miesięcy wyglądała tak, jak na tym nowym zdjęciu do Twojego profilu! Kapitalne.

    I oczywiście zdrowia dużo dla wszystkich w Twoim domku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Chętnie spróbuję domowych nalewek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Takimi smakowitościami kusisz, ze nie sposób się oprzeć;-)
    Ustawiam się i ja w kolejce.
    Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się dołącze do kolejki, choć od niedawna tu zaglądam...wszystko wygląda i zapewne smakuje pychaście. Spokojnego Nowero Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no zaraz pade trupem dosłownie na taka skrzynkę choruje od wieków normalnie !!! a dodatkowo te pyszności! do diabła z kaloriami:) ustawiam się w kolejce może mi sie uda wygrać te cuda, a żeby! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejeczce po te cuda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedarowałabym sobie gdybym takie słodkości przegapiła:-)Staję w kolejce po te cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Całość wygląda i przepięknie i smakowicie więc ustawiam się i ja w ogonku licząc na łud szczęścia :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka, szczęścia,pomyślności i oczywiście ustawiam się w kolejce po cudowności:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejka coraz dłuższa, ale nie może mnie w niej zabraknąć;-)Serdeczności noworoczne raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojoj...śliwki-UWIELBIAM mniam...więc startuję w tym maratonie do słoiczków :))Pozdrawiam i na Nowy Rok zdrowia i szczęścia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja Izuniu ustawię się w kolejce po Twoje rarytaski :) Z całą pewnością smakują tak samo jak wyglądają, czyli wyśmienicie! :)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce po takie rarytasy :)
    Może dopisze mi szczęście.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też,ja też :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja się wcisnę do tej kolejeczki :)
    A przy okazji szczęścia w Nowym Roku życzę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj odkryłam Twój blog i zobaczyłam te cudowności. Więc i ja się ustawię w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  21. taaaaaaaka długa ale jest na co czekać więc się ustawiam i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o jakie pyszne candy, już ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj, naleweczki to coś dla mnie;-)Wezmę chętnie udział w losowaniu.
    Twoje zdrowie wypiję jedną z moich nalewek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Skusiła mnie zapowiedź smakowitego candy, ale "wsiąkłam" na amen przeglądając kolejne strony Twojego blogu. Będę tu z przyjemnością zaglądała. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oblizuję się z nadzieją, że stanę się właścicielką tych pyszności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale pieknosci!!!! Wygladaja tak pieknie, ze z zalem bede je rozpakowywac ;)!!! Obym je wygrala!!! Uwielbiam takie cudenka!!!

    Pozdrawiam
    Aska
    http://acha23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Biegnę szybko do kolejki! Co za pyszności :)

    http://coswiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie zapiszę się na te śliwecki i inne przysmacki:)


    Pozdrawiam
    Lavande

    OdpowiedzUsuń
  29. Także ustawiam się w kolejce :) slodkości nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się karnie w kolejce, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh, ślinka cieknie na samą myśl...
    Chętnie bym spróbowała takich słodkości - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spóźnione,.ale bardzo szczere życzenia Nowo Roczne.
    Aby ten 2010 rok był pełen magii i ciepła,aby słońce świeciło każdego dnia a uśmiech nie schodził z Twojej twarzy.

    Ustawiam się w tej długiej już kolejce do losowania tych pyszności.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  34. oho, Kochana! ale żeś smaku narobiła :]:]:]
    Oczywiście się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez , ja tez poprosze :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. rany!!!! najprawdziwsze cudne słodkości, już mi ślinka leci. Ustawiam się w kolejce, może szczęście dopisz :) Pozdrawiam i życzę wszystkiego słodkiego w nowym roku


    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne słodkości dołączam do kolejki
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. O jaaaaaaaaaa:D Jakieś tusłodkości! To dopiero coś!:):):)

    Jak nic ustawiam się grzecznie i czekam na losowanie:):):)

    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. hm, troche mi glupio, bo dzisiaj pierwszy raz trafilam na Twoj blog, a tu od razu candy. Zazwyczaj jak tak bylo z zasady sie nie zapisywalam, no ale na Twoje candy, nie moge sie nie zapisac. Ustawiam sie wiec w kolejce. Takie pysznosci. Greg moj uwielbia "nasze" polskie nalewki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Same smakołyki!Ja też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj takim wspaniałościom nie sposób się oprzeć !!! Staję i w kolejce po nie !!!

    Przy okazji wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, samych wspaniałych dni, zdrówka, spełnienia marzeń i oby uśmiech nie schodził z Twojej twarzy !!!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam serdecznie :))
    ale co to jest to candy??? proszę sę nie śmiać,pierwszy raz spotykam sięz takim określeniem :) z kontekstu domyślam się ,że to jakieś losowanie z nagrodą od Ciebie ,tak?
    Nalewki są wspaniałe i do tego tak ślicznie podane :) ja w tym roku pierwszy raz w życiu robiłam nalewkę z pigwy,pokazałam też na blogu,zapraszam oczywiście do pooglądania:))
    No i stoję też w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  44. To ci dopiero słodkości! :) Ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku,
    Asia
    http://sfilcowani.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Alez apetycznie!
    Jak tu się nie skusic?

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. o rany jaka kolejka, jak tomówią ostatni będą pierwszymi:)

    pozdrawiam
    Ania z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  47. Kuszące słodkości, śliczne i oryginalne...nie można nie spróbować :) Pozdrawiam równie słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ależ cudowności!!!Nie wybaczyłabym sobie ,gdybym nie spróbowała.
    Na Nowy Rok życzę wszystkiego dobrego,niechaj marzenia zmieniają się w rzeczywistość:)
    Nie wiem jednak czy mogę brać udział w zabawie,ponieważ nie posiadam bloga.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    monczer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. MIŁE PANIE-Brak bloga nie jest przeszkodą w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam
    Ja też nie posiadam bloga, choć się do tego zamierzam :)))
    Chciałabym spróbować, bo jest o co walczyć.
    Pozdrawiam
    Fuerto

    kiniaki1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam i życzę wszystkiego dobrego na cały rok :)Oczywiście nie przejdę obojętnie i ustawiam się w kolejce, a może szczęście dopisze? Na pewno warto,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie super Candy :) W sam raz witaminki przydadzą się na zimowe dolegliwości. Sama od ponad tygodnia choruję i marzą mi się takie domowe przetworki :) A nóż trafi to do mnie.
    Pozdrawiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie słodkości... uwielbiam domowe przetwory, co sezon zapełniam z mamą domową piwnicę pysznościami, a teraz marzę o własnej, dużej spiżarni :) Chętnie przygarnę zawartość tych słoiczków... :)
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  54. To wszystko musi być baaaardzo pyszne ;D żurawiny <3 mmm ale mi teraz smaka zrobiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również ustawiam się do kolejki aby spróbować szczęścia. Może ten rok będzie szczęśliwszy. Życzę Ci aby ten rok był dla Ciebie obfity we wszystko co dobre.

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też do kolejki po te wspaniałości:)
    [mojehafty.pl]

    OdpowiedzUsuń
  57. grzech się nie wpisać po takie słodkości!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale pyszności!!! :) Chciałabym spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  59. To i ja się skuszę na te słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  60. super candy, slinka mi cieknie, slicznie przyozdobione słoiczki

    OdpowiedzUsuń
  61. Po prostu rewelacja! Pierwszy raz candy może być w rzeczywistości słodkie!! :D Próbuję swoich sił!

    OdpowiedzUsuń
  62. Przesyłam serdeczne pozdrowienia i grzecznie się ustawiam w długiej kolejce chętnych na te pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
  63. ja też ustawiam się w kolejce,może tym razem będę miala więcej szczęścia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam
    zapachniało klimatem z lat dzieciństwa, lasem sosnowym, bajecznym śniegiem, rozgwieżdżonym niebem, ciepłem biesiady. Tak mi brakuje tego w wielkim mieście...
    Chętnie postoję po te rozkosze :-)
    Pozdrawiam Noworocznie
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  65. grzech ominąć takie candy :) pozdrawiam i staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  66. Uff, kolejka długa, ale słodkości kuszą. Ja też nie pozostaję obojętna...
    Pozdrawiam
    Kerlaja

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią ustawię się w kolejce :o)

    OdpowiedzUsuń
  68. Kolejka długaśna, ale wspaniałe smakołyki do wygrania. Spróbuję i ja, ustawiam się i czekam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  69. oż Ty !
    ja baaaardzo poproszę o to pudełeczko magii..
    ..jestem łasuchem ;P

    OdpowiedzUsuń
  70. To dopiero słodkości :)
    ja również grzecznie ustawiam sie po nie w kolejce i czekam na losowanie
    pozdrawiam
    Agneszka

    OdpowiedzUsuń
  71. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Prawdziwe smaczne smakołyki! Bardzo chętnie je skonsumuję! Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  73. Osobiście to rozchorowałam sie z chęci posiadania tych cudów :)
    http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  74. ja też się zapisuję :) kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. A ja mopge sie ustawić?

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja też chętnie ustawiam sie w kolejce:)może szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  77. piękne!może się załapię:)

    pozdrawiam,
    mkie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. na szarym końcu stanę i ja, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. ależ apetyczne candy, chętnie przygarnę takie pyszności

    OdpowiedzUsuń
  80. Ostatni będą pierwszymi - może :))))

    OdpowiedzUsuń
  81. Pyszne candy i fantastyczny blog! Będę z pewnością zaglądać częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. o fiuuu... czy mam jeszcze szanse?;)Tyle chętnych w kolejce, po takie cudowności,które nie wiadomo,czy postawić na półce ,czy skonsumować?Nie wiem czy to tak dobrze wygrać ,bo człowiek by miał wieczną zgyzotę;)Piękności to i smakowitości!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. Prezentuje się imponująco, więc i ja przyłączam się o zabawy z nadzieją, że będzie mi dane popatrzeć z bliska i oczywiście pokosztować tych rarytasów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Jejku jaka długa kolejka, chyba szans nie mam ale kto nie próbuje ten nie wygrywa. Smaku mi narobiłaś. Same pyszności do wygrania.
    Pozdrawiam MROFKA
    zapraszam do mnie: http://mrofka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. I jak to nie spróbować szczęścia ? Zeby potem spróbować pyszności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  86. pyszności przygotowałaś!!! Grzecznie ustawiam się w długiej kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce a co :)
    mój e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Mam ochotę na te słodkości :-)
    Ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jak miło. więc i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  90. ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!

    mmm... pychota :)

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  91. och takie cudne cukierki że nie sposób się nie skusić!!

    a info o candy tutaj :

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  92. apetycznie wygladają więc i ja postoje w tej długiej kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  93. ...jeśli, jeszcze można, to ja również pragnę się przyłączyć...piękny blog, dopiero dzisiaj na Niego trafiłam... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  94. Czy można jeszcze wziąć udział w candy? po takie wspaniałości chętnie się ustawię:)

    OdpowiedzUsuń
  95. I na tym kończymy zgłoszenia,za chwilę losowanie

    OdpowiedzUsuń