niedziela, 22 sierpnia 2010

Kot Corinne i dużo zielonego

Lato to dla mnie bardzo pracowity czas ,pewnie nie tylko dla mnie.I mało go zostaje na takie przyjemności jak wyszywanie krzyżykami.Kot według projektu Corinne Rigadeau powstał podczas pobytu w Kazimierzu Dolnym.Brałam robótkę ze sobą wszędzie i do szczęścia wystarczała mi tylko ławka.Wzory pani Corinne cały czas mi się podobają i myslę ,że to nie ostatnia moje praca według jej projektu.A zielone...?Zielone z mojej działki,ciągle jeszcze zielone i oby jak najdłużej.

ps.zapomniałam dopisać,że oprawa kota to także moje dzieło a ramka została zakupiona na targu "wszystkiego" w Kazimierzu.






9 komentarzy:

  1. Piękny zielony kolor i cudne zdjęcia :))

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ta oprawa pasuje jak ulał.. Ten kot taki dostojny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kocisko. I ten kolor...świeży a jednocześnie emanuje spokojem.
    ... i gratuluję Asi sesji. Piękne i interesujące zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot kapitalny. I zieloności śliczne. Szczególny urok ma dla mnie ta zielona szklaneczka.
    Zdjęcia Twojej Asi z poprzedniego postu super. Widać, że obiektyw kocha dziewczynę!
    Lecę oglądać Wasze zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Izo, cóż:
    - pięknie wyszyłaś,
    - pięknie oprawiłaś,
    - pięknie sfotografowałaś.

    Ty to jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj.. liścik miłosny do mnie..? hehe m.w12@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zielone :) wyszywanka cudna!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Urzekła mnie ta osłonka z napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, bardzo ładnie wyszedł ten kot :)i ramkę do niego dobrałaś idealnie!

    OdpowiedzUsuń