środa, 14 listopada 2012

poza słowami...


30 komentarzy:

  1. proste samo w sobie a jakże klimatyczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuś Kocham Cię za takie zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku,ale wyznanie...cóż,bardzo mi miło,ze za tak

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie,to ostatnie raczej jesienne zdjecie

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Światło było rewelacyjne,tylko pstrykac.i do drewnianych klamerek mam slabosc

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Moja Droga-żebyś Ty wiedziała, jak ja się uganiam nieustannie z aparatem za tym " nic"..pozdrowienia ciepłe

      Usuń
  6. tyle ciepła w tym jednym kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę sie ,że tak " czytasz " to zdjęcie.pozdrawiam

      Usuń
  7. i nic więcej nie trzeba pisać :)
    cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację-nie trzeba ,tyle tych słow zbędnych dookoła. ściskam mocno

      Usuń
  8. Umiesz patrzeć.
    Izo, przechowasz jeszcze przez chwilę mój świecznik? Przepraszam... jakoś tak mi zlatuje...
    Uściski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N ie ma najmniejszego problemu-owinięty w gazetę czeka na Ciebie,jak dasz znac. też uściskiwam

      Usuń
  9. Zawiesiłaś swoje słowa. Piękna girlanda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za to ukłon twej wrażliwości głęboki-za to,że je tam zobaczyłas.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. też się do Ciebie uśmiecham,,,dzień taki piękny-wszystkiego ciepłego w mróz.

      Usuń
  11. korale niczym wino...

    ależ miałaś cudne światło - druga sprawa to umieć to złapać, a TY to potrafisz bezbłędnie:)
    ściskam Cię mocno
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cię ściskam i zapewniam,że do Ciebie mi daleko w kwestii światła i budowania kadru.

      Usuń
  12. a to jakie piękne zdjęcie!!!!!!! niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuję ,Iwonko.Cieszy mnie ogromnie Twoja aprobata

    OdpowiedzUsuń
  14. ... Szkoda, że niemego zachwytu i uśmiechu jakie wywołało to zdjęcie i jego tytul nie moge przekazać Ci inaczej jak tylko używając słow.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. niezwykle uchwycona prostota dnia..

    OdpowiedzUsuń